چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3   4      
 
+ مهدي منصوري 
خوبه
+ جاويد 
سلام.خسته نباشيد ميگم..من تازه وبلاگ را ديدم..يك دنيا ممنون..راستي شما رتبه تون چند شده
پاسخ

سلام. ممنون .رتبه من 104 بود.
+ كاظم 
با سلام و خسته نباشيد. لطفا در اين مورد هم توضيح دهيد كه اگر كسي به جاي وقتي كه ميخواد رو زبان بذاره، درساي ديگشو تقويت كنه ( به طوري كه اگر مثلا درصد 30 را از زبان از دست دهد، به طور ميانگين به بقيه درسها 10 درصد اضافه گردد) چقدر تاثير داره اين كار؟؟ با تشكر
پاسخ

سلام.اصلا وابدا و به هيچ عنوان اين کارو انجام ندين .اين کار تو رشته مديريت اشتباه محض هستش حال اگر رشته حسابداري بودين يه چيزي ولي اصلا اين کارو انجام ندين که اشتباه اگه زبانو جواب ندين و بقيه درسا رو 10 درصد که سهله 20 درصد هم بيشتر بزنين فايده نداره. و امکان قبول نشدنتون و خيلي زياده در شرايط خيلي خوب هم که شما فرضا درصدهاب خيلي بالايي بزنيد به ضرر شما تموم ميشه و مثلا اگه با 10،15 درصد زبان روزانه قبول ميشدين الان شبانه رو به زور ميارين.
+ مرجان 
از زحمات شما بي نهايت متشكرم .با اين كار انگيزه من را براي شركت در كنكور امسال بيشتر كرديد.
پاسخ

ممنون.
+ حميد 

كار شما قابل تقدير است . اميدوارم خداوند تلاش شمارا ماجور دارد.

حميد خ

پاسخ

ان شاء الله
+ عماد 
سلام يه موزيك بي كلام و آرام بخش براي وبلا گ بذاريد . اگه ميشه شماره بدين تلفني باهاتون مشاوره كنم . مر30
+ الهه 
سلام مي خواستم بگم اگه ممكنه لينك دوستان تون را درست كنيد چون كليك كه مي كنم كار نمي كنه ..................مرسي
پاسخ

سلامالهه خانم از اين که تذکر دادين ممنون.درستشون کردم.الان ديگه کار مي کنه.
+ خليج فارس 
سلام مي شه لطفا نام خانوادگي تونو بگيد؟
پاسخ

سلام دوستانمرجان و مهکامه خانم از لطفتون ممنون و فعلا سعي مي کنم که به اين کار ادامه بدم تا ببينيم در آينده چي پيش مياد.---------------------------------------------------------------------------------از ا.ر هم ممنون ما رو شرمنده کردند.---------------------------------------------------------------------------------کاوه پزيم عزيز حدود 30 تايي کارنامه سال 86 دارم .که انشا الله بزودي و بعد از پست هاي مربوط به معرفي منابع ارشد مي ذارمشون رو وبلاگ.در ضمن از لطفت هم خيلي ممنون حتما مزاحم ميشم. راستي وبلاگي که گذاشت هم باز نميشه يعني ميگه همچين وبلاگ ثبت نشده.----------------------------------------------------------------------------------آقا عماد ممنون از ابراز لطفتون. در مرود سوالتون هم من نمي تونم به شما بگم که آيا رشته مديريت امتحان بدين يا علوم دامي. شما بايد شرايط خودتون و شرايط رشتتون و در ضمن علاقتون به مديريت رو در نظر بگيرين و البته بايد بدونيد که کار آسوني نيست (همون طور که تو پست هاي قبلي گفتم.)در مورد پيشنهادتون هم چشم ولي فعلا عملي نيست و تا دو سه ماه آينده اين کار رو هم خواهم کرد.(البته اگه دوستان از وبلاگ استقبال کنند و آما و نظرات بالا بره)----------------------------------------------------------------------------------از آقا کاوه هم ممنون من هم آدرس شما رو لينک دادم----------------------------------------------------------------------------------جناب خليج فارس ميشه بگين نام خانوادگي منو ميخواين چيکار؟آخه شما که ما رو از اسم قشنگتون هم محروم کردين که.

سلام دوست و همكار عزيز،

اطلاعات خوبي به دوستان دادي. لينك شما را در وبلاگ م قرار دادم.

به اميد همكاري بيشتر در آينده

+ عماد 

سلام و مرسي از نوع دوستي ات . يه سوال: من دانشجوي كشاورزي علوم دامي هستم ريسك كنم و ارشد مديريت امتحان بدم . لطفا با

قبول شدگان ارشد مديريت كه كارشناسيه رشته ي ديگري رو خوندن مصاحبه كن .

سلام.اگه ممكنه و كارنامه هاي امسال رو داري بذار رو وبلاگ....مرسي..در ضمن كمكي خواستي من هستم
+ ا.ر 

ايول بابا

با تشكر

+ مهكامه 

سلام.كارتون عاليه واقعا ممنون.خيلي وقت بود كه دنبال يه همچين منبعي مي گشتيم و بالاخره اطلاعات مورد نيازمون رو اينجا توي وبلاگ شما پيدا كرديم.من از طريق دوستم(مرجان ) با وبلاگتون آشنا شدم و اميدوارم كه ما رو از اطلاعات خوبي كه داريد محرون نكنيد و به كارتون ادامه بدين.

ممنون...

 <      1   2   3   4